Ön itt van: www.pergess.huVersenybeszámolókOPB 2016 I. forduló

Hőtérkép

• Tiszaroff 2013

Varosikikoto 23.08.2013 12:01
    Ismét profi volt a szervezés, nagyon kitettek magukért a roffiak is! Köszönjük szépen!

• Csónakos Páros Pergető Világbajnokság 2012

Insulator 08.11.2012 05:43
    Na ez ismét egy jó beszámoló !! Még mindig GRAT a résztvevőknek. Sajna ez a pénztelen világ ezt hozza.

• Pergető OB. V. forduló, Tiszafüred

Insulator 30.10.2012 07:42
    Grat a helyezetteknek ! és valami hasonló beszámolót kellene írni minden versenyről :-)))

OPB 2016 I. forduló

Olvasóink értékelése:  / 4
ElégtelenKitűnő

A visszatérés.

Aki ismer, minket az tudja, pár éve távol marad a Vi-Za team (Virág Balázs, Zakhar Attila) a Pergető Országos Bajnokságtól. Az okokat is. Hogy miért tértünk vissza? Kíváncsiság, versenyszellem, és főleg az egyesületünk aktív versenyzői unszolására. Már télen elkezdtek puhítani, hogy induljunk el idén.

1 (7)

Bevallom nekem és szerintem Atinak is jól esett, hogy ennyire hiányzunk a Mátrai pergető csapatnak. Így az idén egyesületünk 5 teljes csapattal vágott neki a szezonnak. Felkészülés a versenyre:Megnéztem a neten a helyszint, fotókat, beszámolókat. Leporoltam a botokat előkotortam a garázsból a csalis táskákat még Feri is besegített megtalálta a versenyszákomat a cuccai közt és átadta, évek óta nem hiányzott J. Mert nem csak versenyen, de horgászni sem voltam az utóbbi években. Indulás!!:

1 (1)

Ébresztő 3.00 órakor előbb keltem min Bence a 11 hónapos fiunk, de megkegyelmeztem neki és nem keltem fel, mint ő szokta, így kiosontam csendben. Találka Hűtőépítők telephelyén, pakolás, és indul a konvoj a 4-5 órás útra.

1 (2)

Első edzés:

Végigdumáltuk az utat. Elméletben megfogtunk minden halat, és minden nőt….Pillanatok alatt vízre raktuk a 4 csónakot, de így is 10 óra lett mire vízen vagyunk.

KEZDŐDIK!!!! Két részre oszlottunk Dávid Feri ekkor még egyedül a Kovács- Karsai párossal a patkó alakú tó hosszabbik ágát mi az Antal-Csörgő párossal a gát előtti részt és a rövid ágat kaptuk. Bóklászunk egyik ismerős csónaktól a másikig, közben Atti fog egy sügérkét meg egy másik kiköveti a kis gumit. A gát és a strand közt rengeteg csónak, nagyon nem erőltetjük a hogy közéjük ékelődjünk nyugtázzuk hogy biztos nem véletlen vannak itt. Irány a kis ág. Gabiékkal összefutunk nekik egy jobb csukesz kikövette a wobblert. Van, még egy óra úgy döntünk, megnézzük a nagyobb ágat. Felső része bokros hínáros igazi rablótanya, egy helyen fogok két jobb sügeret, de sajnos ez látja egy másik csónak is, és ennek láttuk a következményét a második edzésen, és versenyen L.

1 (3)

Ferivel is összefutunk a nagyfesz alatt fogott egy süllőt. Ezzel zárjuk az első edzést. Délután Ricsi dobott össze egy csilis babot, hogy nehogy éhen haljunk. A reggelit elkészítését pedig Ati vállalta be 50 tojásos rántotta személyében.

1 (12)

Este megérkezett az új csapat Lehel Iván vezetésével. Kicsit emelkedett hangulatba kerültek a sofőr kivételével mire ide értek. Ennek majdnem a reggeli látta kárát, de szerencsére csak némi naptej volt a veszteség, amit kolbász mellé fogyasztott Iván az éjszaka.

Második Edzés:

Elhatároztuk 7-10 ig csuka, sügér szélén, majd be a mederbe süllőzni. Működött is. Különböző helyekről összeegerészünk jó pár halat. Jött csukesz nekem kis woblerre, Attinak jó sügér, csuka és süllő gumira is a bokrok elől. Mind másik beállásból. De jó lenne ez versenyem!!!!

1 (4)

Tegnapi sügérfogásom eredményét sajnos messziről látjuk, szórják a helyet rendesen. Közeleg a 10 óra irány a strand, de nem fürödni!

1 (5)

Itt futunk össze Milánékkal, és Tomiékkal mindeknek volt akciója a nap eddigi részében. Gyors megbeszélés után felsorakozunk egy vonalban és vallatjuk a pályát.

Egy sügér Atinak egy süllő nekem pár ütés mind máshonnan mind más csalira. Végére még egy szép süllő jön a társamnak.

1 (6)

Többiek is akcióznak. Versenyre a mai fele is elég lenne! A délutáni koszt Feri körömpörije, közben sztorizgatás óvatos iszogatás, mindenki készül holnapra.

Mivel mindenhol fogtunk kicsit tanácstalanok voltunk, de ha lehet tartjuk a mait 10-ig egerészünk utána süllőzés.

Verseny: A Csapat Egy kakukktojással:

1 (11)

Kihúztuk a 18-ast 32-ből. Várjuk, ki merre indul, úgy látjuk szabad a sügeres pálya. Odafelé megpróbálnak beelőzni de leszorítom őket a partra, mire kikerülnek már mienk a hely ami a jobb indulási számunk miatt egyébként is minket illetett volna. Van, ami és, van, aki nem változik az évek alatt. Nagyon ívnak a keszeg a sügeres hely melletti hínárban, a rajtra várva egy-egy rablást is látunk. Rajt dobálunk, Szapiék az első 5 perben fognak e süllőcskét a vezeték alól, ilyen kezdésben bíztunk mi is. De nem…. nem jön sem sügér sem a csuka.. süllőről nem is beszélve. Szét… horgászták a helyet edzésen. Odébb állunk semmi a következő hely kb 50 méter a tegnapi nyerő egy süllőt és egy csukát adott 10perc alatt mielőtt otthagytuk. Szerencsén van Füstösék pont kihagyták odaférünk. Most is hajtja valami a kishalakat. dobálunk mintha elakadtam volna biztos a dobástáv végén lévő vizaalatti bokor, húzom, kiemelem a gumihal farka sehol a CSUKAAAAafáját. Gyorsan új kékeslilás csillámos 7.-es kopitó dobom bokornál semmi aztán a csónaktól 7-8 méterre kapás, mire észbe kap, már merítjük az 50 centis csukeszt. Megvan, már nem nullázunk, kicsit nyugodtabban folytatjuk.

1 (7)

Messziről látjuk, haljuk Szapi jó halat fogott, később kiderül 109 centis hari ezzel el is hozta a legnagyobb hal díját. Szórjuk az előző nap bevált helyeket, csalikat, de semmi. Lassan 10 óra indulunk „strandolni” várnak a süllők reméljük. Még odafele megállunk, mederben hátha jön valami itt is, mert látjuk, fogdosnak egyet-egyet. Egy ütéssel megúszom. Strandnál meglepődőnk hogy szabad a szinte az egész mindenki a gáthoz közelebb táborozott le. Lekötünk. Közben infó gyűjtés, közel sem olyan jó, mint tegnap Feriék Gabiék Nulla, Tomiék 1. Ajjaj, lehet maradni kellet volna fent? De nem Ati kivarázsol pillanatok alatt 25 centis sügeret, van itt hal!!

1 (8)

Csak nem eszik - a hátralévő időben próbálunk mindent, de semmi. Szerencsére Feriék és Gabiék is megfogják a becsület halat.

1 (9)

A 75 pontunk 12. helyre volt elég. Visszatérésnek nem rossz, de lehetet volna csattanósabb is. Legalább sok ügyes kezű peregetőt megelőztünk.