Ön itt van: www.pergess.huVersenybeszámolókORPB 2017 Pécsitó

Hőtérkép

• Tiszaroff 2013

Varosikikoto 23.08.2013 12:01
    Ismét profi volt a szervezés, nagyon kitettek magukért a roffiak is! Köszönjük szépen!

• Csónakos Páros Pergető Világbajnokság 2012

Insulator 08.11.2012 05:43
    Na ez ismét egy jó beszámoló !! Még mindig GRAT a résztvevőknek. Sajna ez a pénztelen világ ezt hozza.

• Pergető OB. V. forduló, Tiszafüred

Insulator 30.10.2012 07:42
    Grat a helyezetteknek ! és valami hasonló beszámolót kellene írni minden versenyről :-)))

ORPB 2017 Pécsitó

Olvasóink értékelése:  / 11
ElégtelenKitűnő

2017 RAPALA FREESTYLE KUPA.

Ismét Orfű és a Pécsi -tó! Tavaly óta alig vártuk, hogy több mint három órán keresztül nyomhassuk a gázt a tetthelyig! Idén bő egy hónappal korábban volt a verseny, egész más  arcát mutatta a környék és az időjárás is! Sok volt a turista, sportoló, rengetegen úsztak, szörföztek, kajakoztak, sőt még a vitorlások is előkerültek. Egész szezont folyamatosan betöltő programokkal igyekszenek a helyiek csúcson járatni az idegenforgalmat, ami valószínű a település fő bevételi forrása lehet.

Szombaton a  friss reggeli celsiuszokban indítókén lehúztunk pár tüskét a hozzánk hasonlóan kicsit később indulókkal, amit a korán kelők szerencsésen, vagy nem, de megúsztak! :) A már pénteken érkezett versenytársaktól megtudtuk, hogy mi, illetve hol nem működik, így el is indultunk az ellenkező irányba! Az egész hétvégére jellemző varázslatos napsütésben feltöltöttük magunkat egy utolsó adag D vitaminnal, meg némi sörrel, mert valljuk be túl sok dolgunk nem akadt délelőtt! Végigjártuk az általunk ismert tutibb helyeket de pár kapáson kívül mindösszesen két sügeret sikerült kicsempésznünk a vízből. Kora délután sok csapathoz hasonlóan már parton voltunk. Délután a Malommúzeumban és az ország talán legnagyobb vízhozamú forrásánál a Vízfő-forrásnál szívtuk magunkba a kultúrát és friss levegőt.

Vasárnap a nevezést követően a Kemencés udvarban reggelizhetett a csapat, ami egy komoly válaszúthoz vezetett a visszafekvés és a horgászat között! :) Hááát végül kihajóztunk és a tegnapi keresgélések alapján a legbiztosabbnak tűnő helyen, egyedüli csapatkén sikerült horgonyt vetnünk. A dudaszót követően intenzíven indult a horgászat, az első fél órában sikerült egy csukát majd közvetlen utána egy süllőt is fognia Dénesnek. Mikorra épp odaért a mérlegelő hajó nekem is beugrott egy csukesz, ami merítőstül ment is a csőbe! Sok csapat araszolgatott körbe-körbe a partszéli sávot erőltetve, ami idén nem hozott annyi halat, mint előzőleg, ezért egyre több csónak választotta a nyílt vizet a verseny közben. Mi az utolsó óráig kitartottunk az eredeti helyünk mellet, amit apró helyváltoztatásokkal folyamatosan erőltettünk. Délig ment is ez a taktika folyamatosak voltak a kapások , a halak is meg az akadók is eszegettek szépen! Egy óráig húztuk még az üreset, aztán rápróbáltunk a partra de sajnos kevés sikerrel.

Hét értékelhető halat sikerült kifognunk, ami idén a nyolcadik helyre volt elegendő, az idén tíz éves Rapala versenysorozat záró fordulóján.